Social Media Beheer

Een post plaatsen en direct viraal gaan. Lekker! Maar nee: helaas werkt dit niet zo. Gasten en klanten bereiken via social media doe je door consistent aanwezig te zijn, onderzoeken te doen, goede content te plaatsen & door relaties op te bouwen. Door het uitbesteden van jouw social media heb jij meer tijd over voor dingen waar jij je mee bezig moet houden en zorg ik ervoor dat jij start met groeien.

Wil jij dit:

  • Het bereik van je social mediakanalen vergroten?

  • Tijd besparen, terwijl je social media actief blijft?

  • Consistent zichtbaar zijn en de go-to bedrijf zijn in jouw niche?

  • Meer rust en energie overhouden voor andere zaken?

  • Originele content passend bij je bedrijf?

  • Meer interactie met je volgers?

Maar begint het je al te kriebelen bij de woorden hashtags, content en algoritme? Dan helpt Little Flower je graag met het vergroten van je online zichtbaarheid!

Waarom is social media zo belangrijk?

Social media is jouw online visitekaartje. Tegenwoordig is dat nét zo belangrijk (of misschien zelfs belangrijker) als het interieur van je winkel, of de kwaliteit van de spullen of diensten die je verkoopt.

 

Met social media kun je jouw bedrijf online op de kaart zetten. Het is de ideale plek om in contact te komen met potentiele klanten en kan je bereik vergroten.

Waarom social media uitbesteden?

Als social mediamanager neem ik het social media beheer voor je uit handen en hoef je je hierom geen zorgen meer te maken. Ideaal voor bedrijven die hier geen tijd voor hebben of social media maar een groot vraagteken vinden.

Zo houdt jij tijd over voor taken die je energie opleveren, terwijl je socials up-to-date blijven voor je potentiele klanten.

Hoe ga ik te werk?

Als je social media agency nemen wij het grootste deel voor je uit handen en hoef jij hier niet meer naar om te kijken. Klinkt goed toch? Let wel op: Dit is een echte samenwerking, wij kennen natuurlijk jouw bedrijf nooit zo goed als jij zelf. Daarom is tussentijds overleggen essentieel.

 

Om goede content te kunnen maken, moet ik je eerst goed kennen. En dat lukt niet in één dag! Daarom is er een contentabonnement. Voor een vast bedrag per maand zorg ik ervoor dat jouw social kanalen gevuld zijn met content waar je blij van wordt. Die bij jullie past. Die jullie bedrijf een gezicht geeft.

01 Intake

Om je beter te leren kennen en weten wat de missie en het verhaal is achter het bedrijf zal ik een aantal vragen met je doorlopen. Daarnaast kun je me laten weten wat je wensen en behoeften zijn. Wanneer ben je tevreden? Is er een huisstijl waar we ons aan moeten houden? Vragen beantwoord? Check! Door naar stap 2.

 

Dit kost enkel een kopje koffie en een uurtje van je tijd!

02 Content Kickstart

Een belangrijke stap: Ik stel een content strategie op. Hierin bepalen we onder andere de tone of voice, op welke momenten moeten we over welke onderwerpen posten en hoe ziet zo’n ontwerp er uit. Maar ook welke hashtags en zoekwoorden belangrijk zijn om jouw doelgroep te bereiken! Daarnaast richt ik waar nodig, je sociale kanalen opnieuw in! (bio, info, banner etc)

 

Zonder strategie geen content. Althans, goede en betekenisvolle content. Daarom is de content kickstarter een onmisbare stap van de route.

03 Content creatie

Dat hoef ik denk ik niet meer toe te lichten, het creëren van content! Dus denk hierbij aan de teksten, de ideeën & ontwerpen maken voor op de socials. We houden regelmatig  contact over hoe het ervoor staat.

Dit kan voor bijvoorbeeld 4-5 posts in de maand op 2 sociale kanalen.

Maar mocht het voor jouw bedrijf anders ingevuld moeten worden, kunnen we dit uiteraard bespreken bij de intake!

Let's work together!

Ben je benieuwd of we iets voor elkaar kunnen betekenen? Ik help je graag verder met je social media, dus wacht niet langer en neem direct contact op om de mogelijkheden te bespreken!

Let's go