Rebrand Boon

Tijdens mijn studie heb ik de opdracht gekregen om het merk BOON opnieuw in de markt te zetten. Dit is een merk dat producten gebasseerd op bonen verkoopt/produceert. Hiervoor had ik eerst onderzoek gedaan en een concept gebaseerd daarop. Dit hield in dat ik voor de doelgroep (vegetarische vrouwen) uitingen ging maken, maar ik vond dit niet zo sterk als dat ik had gehoopt. Na opnieuw onderzoek doen bedacht ik een ander idee! Namelijk dat ik me ging richten op ouders die gezond willen leven en hun kind daar ook in op willen voeden. Zo heb ik kinderlijke uitingen gemaakt en een evenement bedacht waarin je springkussens hebt en andere leuke spellen, maar daar kun je dus ook genieten van heerlijk eten van BOON! Om reclame te maken voor dit evenement heb ik een poster gemaakt en een animatie video met het draakje. Dit draakje is de mascotte van BOON en het trekt de kinderen aan. Verder heb ik ook een telboekje gemaakt met magische bonen, zo kun je je kind leren tellen met behulp van BOON. Dit telboekje krijg je bij aankoop van een boonproduct tijdens het evenement!

Juni 2019

CONNECT

Like what you see?

Let's work together!