Rebrand: Advocaat


Tijdens mijn studie heb ik de opdracht gekregen om een merk/product te kiezen om vervolgens te rebranden. Hiervoor had ik samen met mijn groepje gekozen voor het product Advocaat, dat gele drankje/papje wat vooral oude mensen drinken. We hadden hiervoor gekozen, omdat dit een stoffig imago heeft en we het graag in een moderner jasje willen zetten voor een jongere doelgroep.


​"Wij halen de stof van advocaat eraf! Veger eroverheen en mee naar de kroeg of lekker voor op het terras! Neem samen met je vrienden een shotje of zet hem op je borrelplank. Omdat onze dikke romige kloek moeilijk te schenken is heeft de fles een grote dop zo dat je gemakkelijk je glas kan her vullen. "




In dit project heb ik me vooral bezig gehouden met het maken van de huisstijl guide, de social media uitingen & campagne.


Project gemaakt samen met:

Stijn van Leest, Isa Pouls & Dion Domingo's

Februari 2020

6 keer bekeken

Recente blogposts

Alles weergeven